Cum se achiziționează un produs
• INSTRUCȚIUNI PENTRU ACHIZIȚIONAREA DE PRODUSE.
ACHIZIȚIONAREA PRODUSELOR SUNT CONDIȚIONATE DE SERVICIILE JHS
(Prețurile includ TVA) Află mai multe aici.
• Spre magazinul Johanes Qualitat:
Pagina magazin: Accesați pagina principală a magazinului online. Aici veți găsi un rezumat al produselor și promoțiilor curente.
Magazinul se poate accesa prin apăsarea butonului “PRODUSE” din meniul website-ului.
Alternativ se poate accesa din această pagina apăsând butonul verde “CĂTRE MAGAZIN” din partea de sus.
• Navigarea categoriilor
Navigarea printre categorii: Utilizați meniul de navigare din partea stângă pentru a explora diferite categorii de produse. Faceți clic pe categoriile de interes pentru a accesa paginile lor specifice. Alternativ categoriile produselor se pot accesa utilizând mega meniul website-ului (pe desktop sau tabletă).
• Pagina produsului
Pagina produsului: După selectarea unui produs veți ajunge pe pagina acestuia. Aici veți găsi informații detaliate despre produs, cum ar fi descrierea, prețul, opțiunile disponibile și imagini relevante. Puteți adăuga produsul în coșul de cumpărături de pe această pagină.
•Coșul de cumpărături
Coșul de cumpărături: Accesați coșul de cumpărături pentru a revizui produsele adăugate. Aici puteți modifica cantitatea sau elimina produsele. Puteți continua cumpărăturile sau puteți proceda la finalizarea comenzii.
• Procesul de checkout
Procesul de checkout: În timpul procesului de checkout, veți furniza informațiile necesare, cum ar fi adresa de livrare, telefon, adresa de mail și alte detalii suplimentare. Asigurați-vă că furnizați informațiile corecte și verificați-le înainte de a continua.
• Furnizare comandă
Furnizare comandă; Acesta este locul unde dacă doriți ca adresa de livrare să fie diferită de adresa dvs. puteți să faceți acest lucru. În general această opțiune nu este folosită foarte des dar există și astfel de situații.
Tot în acest loc se poate lăsa un mesaj care va fi atașat comenzii pe care ați făcut-o. Acestea fiind opționale.
• Furnizare comandă
Validarea termenilor și condițiilor JHS; Este foarte important pentru noi ca informațiile dvs. cu caracter personal să fie in siguranță. De asemenea avem nevoie de acordul dvs. pentru a le putea folosi în finalizarea comenzii, pentru colaborare și confirmarea acesteia și pentru altele. Vezi termeni și condiții.
După finalizarea comenzii (apăsând pe butonul “PLASEAZĂ COMANDA“), veți primi o confirmare a acesteia pe adresa de email, care va include detaliile comenzi.
• Alegerea serviciilor
După plasarea comenzii este necesară alegerea SERVICIILOR.
Puteți face acest lucru prin alegerea unor servicii individuale de debitare și/sau căntuire.
AFLĂ CUM SE TRIMITE O LISTĂ DE SERVICII INDIVIDUALE AICI.
După plasarea comenzii cumpărătorul va primii o ofertă de cumpărare de produse / servicii de la vânzător pe care cumpărătorul va trebui să o confirme, după care vânzătorul va face o proformă și o va trimite cumpărătorului pentru achitare. După achitare cumpărătorul va primi termenul de livrare a produselor / serviciilor cerute.
Cumpărătorul va fi anunțat prin telefon / email la finalizarea serviciilor cerute și din proformă se va face factura finală.
Achitarea se poate face la punctul de lucru sau prin virament bancar.
Banca Transilvania
Pentru mai multe informații CONTACTEAZĂ-NE
L-V 8:00 – 16:30